פתרון מלא לניהול הנוכחות בארגון
מערכת הנוכחות נותנת פתרון מלא לניהול הנוכחות בארגון הכולל הגדרות הסכמי העסקה, קליטת נתוני נוכחות ממקורות שונים (פורטל/אפליקציה/שעוני נוכחות).
מעבר למערכת נוכחות אפשרי במהלך כל השנה השוטפת ואינו מחייב הסבות נתונים למערכת למעט נתוני עובדים.
ליווי והפעלה של מערכת נוכחות
- ליווי מיישם באתר לקוח/טלפוני
- הוראות הפעלה וסרטונים של תהליכי העבודה במערכת הנוכחות
- מאגר מקוון של שאלות ותשובות (FAQ)
- מוקד תמיכה טלפוני